
Els recents esdeveniments en el si del govern municipal no han estat una sorpresa per a Esquerra Republicana de Terrassa. Segons la portaveu del grup municipal, Ona Martínez, “aquest govern arrossega des de fa temps un greu problema de desconfiança, tant de la ciutadania com de l’oposició i fins i tot dins del propi govern“. Aquesta situació s’ha vist reflectida en la dimissió de dues regidores en menys de la meitat del mandat, una mostra de la inestabilitat que viu l’equip de Ballart.
Des d’Esquerra Republicana, s’ha volgut agrair la feina de Maise Balcells, destacant la seva solvència i capacitat de diàleg. “La seva marxa no és una bona notícia per al govern, però tampoc ho és per a la ciutat“, ha afirmat Martínez. La portaveu republicana ha subratllat que Balcells ha treballat sempre per buscar consensos, malgrat les dificultats que ha trobat dins del mateix govern. “Personalment, compartíem molts dels reptes que volíem impulsar per transformar l’Ajuntament“, ha afegit.
Martínez ha posat l’accent en la importància de deixar desenvolupar el talent dins l’administració per tal de millorar-la. “Quan es fitxa talent, cal deixar-lo desenvolupar-se al màxim, transformar i millorar l’administració. No fer-ho genera encara més desconfiança, i aquest és un problema greu, tant per a la ciutat com per a la política local“.
Per aquest motiu, la portaveu republicana ha insistit que la desconfiança interna dins del govern no només afecta els seus membres, sinó que també frena el progrés de la ciutat. “Mantenim la nostra mà estesa al govern per recuperar la confiança dels veïns i veïnes de Terrassa en la ciutat“, ha reiterat Martínez, concloent que la prioritat d’Esquerra Republicana és “que Terrassa millori i que això es tradueixi en una millor qualitat de vida per a la ciutadania“.
L'Acció.cat
Latest posts by L'Acció.cat (see all)
- Es confirmen les retallades a l’escola pública de Terrassa - 13 de març de 2025
- ERC Terrassa demana impulsar mesures per facilitar l’emancipació juvenil i l’accés a un habitatge digne - 26 de febrer de 2025
- D’exemple a despropòsit: ERC Terrassa denuncia el tancament de línies escolars i l’abandó de la lluita contra la segregació - 21 de febrer de 2025