Diumenge passat, vuit de cada deu terrassenques i terrassencs amb dret a vot (recordem que hi ha gent a qui encara se li nega) van anar a votar. Una mobilització espectacular que esdevé l’autèntica victòria terrassenca a les eleccions espanyoles…
Que guanyi Terrassa









