Avui, 22 de maig de 2021, fa deu anys justos que vaig deixar de ser regidor de l’ajuntament de Terrassa. Ho havia estat durant dos mandats: 2004-2007 i 2007-2011. En tinc, d’aquells anys, un molt bon record. Poder-me dedicar al…
Deu anys després


Avui, 22 de maig de 2021, fa deu anys justos que vaig deixar de ser regidor de l’ajuntament de Terrassa. Ho havia estat durant dos mandats: 2004-2007 i 2007-2011. En tinc, d’aquells anys, un molt bon record. Poder-me dedicar al…