Una #novaciutat, en un #noupaís, amb un #noualcalde Tagged on: Isaac Albert, municipals, Terrassa By Isaac Albert | 22 de gener de 2015 | Ciutat, Isaac Albert, Política | No Comments | ← Comunicat ERC Terrassa La sanitat catalana en estat crític → Deixa un comentari Cancel·la les respostesL'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *Comentari * Nom * Correu electrònic * Lloc web Aviseu-me del seguiment dels comentaris per correu. Notifica'm per correu electrònic si hi ha entrades noves.